DumpStats voor Big Buick 👶

2,307 +4713 -2406

Kudos

#23618 (Top 7.3903%)

Kudos/dag 0.36
Kudos/reaguursel 4.17
Meeste kudos op 1 reaguursel 200
Minste kudos op 1 reaguursel -187

553

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.6
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 25
Geregistreerd op 16-09-2007
Eerste reactie op 04-01-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 09:56:43 op Olieworstelen FTW
Ter blond, brunette en met een zucht : blij dat ik over haar heen glij

0 kudos 2026-06-25 09:49:52 op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
@BatsbakBarrie | 25-06-26 | 09:36: waarom onderscheid dit filmpje zich van andere filmpjes en mag hier niet over gegrapt worden? beetje hypocriet he? of heb jij daar ook een vriendin zitten die je elke maand geld stuurt en die je nog nooit in het echt gezien heb?

19 kudos 2026-06-23 16:08:44 op Ford fiesta compitition
schijtmuziek......en schreeuwen...ra ra ra wat voor bro's zijn dit?

2 kudos 2026-06-22 12:44:43 op Consumentenprogramma Kassa stopt
NPO is aflopend...en dat weten ze zelf ook.....kwestie van tijd...daar kan kale Frans ook geen verandering meer in brengen...

-1 kudos 2026-06-20 20:11:38 op GTA in het eggie
@Gaatieklagen | 20-06-26 | 19:33: hij had ook kunnen helpen...maar ja,. dat doen bro's niet

-17 kudos 2026-06-01 09:40:27 op Rondjes rijen in Rotterdam
wat een jankerds...allemaal minnetjes van de linkse kliek....
in de jaren 90 deden we het niet anders.

5 kudos 2026-05-31 01:06:11 op Ff tanken
maar je keek wel

-11 kudos 2026-05-29 11:36:08 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
mensen die dit minnen zijn behoorlijk triest...wat wil je dan? vechten? dit is de enige manier helaas. En als het je niet beval, neem je toch een roommate op je zolderkamer? taalbarriere, cultuurbarriere, maar ach., ze zijn zo zielig...tot ze jou van je kamertje aftrappen en de boel overnemen.

7 kudos 2026-05-29 11:32:42 op Fatbikert zit op telefoon
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha....heerlijk....ik moest lachen

4 kudos 2026-05-23 22:43:53 op Het wiel opnieuw uitvinden
`ga eerst maar eens gewoon naar school zodat je leert om voedsel te verbouwen en geen oorlog te maken. Dan komt het helemaal goed.

4 kudos 2026-05-23 15:28:25 op Miami is geen optie
nee, Miami is treurig...preutse hypocriete amerikanen....bah

21 kudos 2026-05-21 14:03:16 op Helikopter in Haren (D)
die linker politieagente gaat er even goed voor staan hahahahahahahha

-2 kudos 2026-05-14 01:18:35 op Telefoon op de fiets
eerst nog ff appje afmaken...godverdomme

dan zeggen ze doodleuk in het nieuws....aantal verkeers slachtoffers onder fietsers is toegenomen...een ondertussen weer voorzichtig wijzen naar de oudjes...ja,,tuurlijk..(alsof al die GDPR gegevens zomaar inzichtelijk zijn en ze die info zo kunnen oporoepen.)

al die kutblagen zitten op hun kut telefoon tijdens het fietsen....en waar is de politie? heb nog nooit een fietser aangehouden zien worden hiervoor...

ze zijn te druk denk ik met oude vrouwtjes in elkaar slaan...

18 kudos 2026-05-14 01:10:31 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
lul niet man, je weet niet eens het verschil, heeft niets met racisme te maken...vol is vol en eigen volk eerst. Altijd maar die racisme kaart.....linkse lul

-1 kudos 2026-05-14 01:08:20 op Goth emo dinges to the rescue
Fremont street is erg leuk. Kanslozen heb je overal. Maar ben je er uberhaupt wel geweest?

3 kudos 2026-05-14 01:05:25 op Beetje vechten op de A16
dat getuuter is nog kanslozer...jezus...je moet niet schrikken als beiden ineens op jou af komen lopen, pauper.